diumenge, de febrer 04, 2007

notes mentals [el que no dic]

hola!
[...]

saps, avui fa un any, més o menys a aquesta hora em deixaves davant de casa i em feies un petó que em va deixar sense paraules durant més o menys mig any. però ara, tot m'és igual, només penso parlar amb tu de feina.

no, si no és mala tia
[...]
però és massa pava, i realment, penso que de vegades la utilitzes i se n'adonarà, perquè en el fons no és tonta, i tot i que s'ho mereix, no està bé, no està bé...

no, no m'espantes
[...]
però quan deixo de parlar amb tu tinc ganes d'estrangular a algú, i el pobre os de peluix pateix la meva ira.... és massa feina, n'estic fins al capdamunt

descanseu, petites llagostes
[...]
que mentrestant, faré la feina de sempre i tú, sempre tú, me la reclamaràs amb un nivell d'exigència al qual no acostumes a arribar ni tú. i no penso prendre res que no vulgui, no em pressionis. esà clar?


prou, de debò
[...]

però si no fos ara i aquí, saps que la història no acabaria igual.


i tinc massa son per seguir...


zzZzzZzzzZzzZzz

2 comentaris:

Anònim ha dit...

no pensar de vegades va bé

bn nt!!!

appelsin ha dit...

doncs he pillat la meitat de tot ploegat, cosa poc extranya en mi, la veritat xD

petons