després de treballar amb creatius publicitaris i gent moderna puc determinar que:
1. ser creatiu publicitari implica ser modern
2. ser modern i creatiu publicitari vol dir sempre tenir un nom rematadament guai
3. implica també tenir un cognom compost, i si no es té cognom compost, s'ajunten els dos cognoms.
4. ser modern implica anar sempre diví.
5. ser creatiu vol dir anar SEMPRE tard i fer esperar.
6. quan un modern et diu "esperame un segundito" vol dir mitja hora
7. Ser modern vol dir poder portar mitjons de quadres
8. Els moderns no tenen edat: poden tenir-ne 40 i vestir com si en tinguessin 15.
9. Ser publicista et dóna dret a passar-te pel forro el protocol, però pobre del mindundi que se'l salti al teu davant.
10. Ser modern i ser publicista és sempre garantia de tenir molts calers, sovint poca sensibilitat i un grau altíssim d'hipocresia, alcohol i sovint cocaïna a les venes.
com es nota que ells no són els que s'han de ficar dins el collons de pelutxes.
dimarts, de maig 11, 2010
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
2 comentaris:
Clavat!
Ahmmm... un segundito... que mi secretaria me acaba de pasar una llamada importantisssssima de una agencia de mÁrqueting de London y no se les puede hacer esperar... mientras tanto, por qué no te sientas en esa silla un segundito?
Y tu et preguntes... Per on t'asseus en aquesta cadira tan ultramodernilla? on es el respatller? on poses el cul? i el més important.... no hauré confós la cadira per un armari, oi?
xD Mira una moderna, mira una modeeerna...
http://www.youtube.com/watch?v=3Ydfa_RhIPE
Publica un comentari a l'entrada