diumenge, de maig 07, 2006

duncan dhu

tota la nit escoltant duncan dhu, m'encanta!
la veritat és que estic descobrint grups .. bé, de fet els estic redescobrint. quan tenia 6 anyets la emva tia els escoltava sempre. i m'agradaven molt. i ara me n'he adonat que se m'havien quedat les cançons grabades a la memòria... només de sentir-ne els primers acords em sortia la lletra sola...
i sabeu? m'encanta! és genial sentir música amb tant bon rotllo... =) em fa feliç encara que les lletres siguin tant tristes. si hi ha humor, hi ha vida, oi? yeah!

aquí va una lletra

CIEN GAVIOTAS - Duncan Dhu

Hoy el viento sopla mas de lo normal
las olas intentando salirse del mar
el cielo es gris y t no lo podras cambiar
mira hacia lo lejos busca otro lugar
y cien gaviotas donde iran.

Hoy no has visto a nadie con quien derrumbar
los muros que gobiernan en esta ciudad
hoy no has visto a nadie con quien disfrutar
placeres que tan solo te imaginars
y tus miradas donde iran.

Hoy podras beber y lamentar
que ya no volvearn
sus alas a volar
cien gaviotas donde iran.

Hoy el dia ya no es como los demas
el ron y la cerveza haran que acabes mal
nena ven conmigo, dejate llevar
hoy te ensear donde termina el mar
y cien gaviotas donde iran.