dijous, de novembre 17, 2005

tinc...

tinc por de mi mateixa.
tinc por de ser freda
tinc por del fred
i sento fred.

tinc por de les reaccions
tinc por de que reaccionin
tinc por de que reaccionin
i no reaccionen.

tinc por de resultar estúpida
tinc por i em sento estúpida
tinc por de l'estupidesa
i sóc estúpida.

tinc por de tenir por
tinc por de la por
tinc por de la cançó por
i la por de la por em fa sentir-ne més.

tinc por de tenir por
i tenir por no em deixa ser feliç.
però passarà la por
la por de la prova
i seré jo.
sense por
només jo

2 comentaris:

appelsin ha dit...

Tothom té por d'alguna cosa, jo mateixa en tinc moltes. Però crec que el millor d'aquesta es apendre a superar-la, és sentir que has sigut capaç. Tots ho fem al final... el mèrit és pendre tu la iniciativa.

englishteacher ha dit...

la por en mesura, és bona, però en excés és molt traidora.
sigues com puguis ser i no pateixis per la por que et pugui fer el món.
jo també tinc por i crec que m'ajuda a crèixer millor cada dia.