divendres, de gener 13, 2006

tinc son

tinc son i els ulls se'm tanquen,
ells són els culpables de la meva mala cara.
ells fan que em senti malament als matins.
ells m'obliguen a odiar el despertador
ells, dolents, no saben què és la peresa.
ells m'aprecien?
no, només volen fer.me mal.
i la son, què fa la son?
la son només dorm.

quina enveja.

i ells, són ells... el somnis impossibles que em fan pensar en tu, els somnis que m'obliguen a restar desperta per a creure que són reals.... i que ja fa mesos que dura.

3 comentaris:

Underneath ha dit...

Doncs dorm si tens son, o no ho sé, pren pastilles per dormir x'D aii i segueix somiant, i quan despertis, segueix somiant, somia a totes hores, perquè llavors serà quan el somni serà la realitat.

englishteacher ha dit...

quan dormis tanca el llum i apaga el cervell!!

OLGA! ha dit...

somnis... tu controles el teu subconscient?jo nu :| pero soc molt felis kuan somio, i tu?
l'anna te raó, kuan dormis desconecta les neurones..jejje =)