divendres, de setembre 15, 2006

vés a prendre pel cul!

PROU!!!! què collons he de fer, eh? què se suposa que em tocaria fer? com he d'actuar, eh? a veure qui és el guapo i el listo, que em diu com merda se suposa que he de tractar a la tia aquesta. però què cony li passa? qui s'ha pensat que és? intento ignorar-la, i tenim merder, intento anar de bon rotllo, i tenim merder.. he d'anar de mal rotllo? què? vaig de bones, i m'insulta a la cara, vaig de males i la faig posar vermella però raja de mi a l'esquena.... a veure, a més a més de ser una subnormal i una egocèntrica té algun altre problema, o què?
ja ho sé, no hauria de parlar així d'algú com ella, i més tenint en compte que érem amigues, però que tingui la barra de dir que la vaig putejar quan va ser ella la que es va dedicar a amargar-me la vida el curs passat ho trobo l'hòstia, vamos. i realment, segons quines coses, prefereixo no haver-les de patir. avui ja l'he deixat amb el moc a classe, si hi he de tornar, no tindré cap mena de dubte. jo no ataco, jo passo mil. però si em busca, em trobarà, i a mi no em farà quedar com una estúpida. sóc massa borde i massa orgullosa per deixar-me trepitjar així com així. vol guerra? doncs primer que es converteixi en un "adversari" com déu mana, i després ja en parlarem. si es vol dedicar a fer-me la guitza, tindrà dos problemes: primer, que a mi no se'm pica tan fàcilment. i segon, és més probable que la faci quedar com una estúpida que no pas que em faci plorar.

serà idiota...
però què dic?
si només és una nena....