dimarts, de març 21, 2006

campana

no, no em passa res,
però eixuga'm les llàgrimes
no, no em passa res,
però feia temps que no parlàvem
no, no em passa res,
però feia anys que no fèiem campana
no, no em passa res,
però sort que has vingut

sort que hem xerrat
que m'has explicat
que m'has entès
sort que no cal que t'ho digui, nena
que ja m'entens
sort que m'ho has tret tu
sort que m'ho has dit
sort que hi ets
gràcies per tot

gràcies pel missatge,
et trobaré a faltar
gràcies per ser-hi,
m'has ajudat.
gràcies per fer-me gràcia
gràcies per criticar
gràcies per veure el bar omplir-se i buidar-se
gràcies pel clipper de diavolo
m'alegro que ens haguem confessat

m'alegro que haguem dit el que haviem de dir
m'alegro que hagis pres aquesta decisió d'una vegada
m'alegro de que tot torni a ser com abans
m'alegro que..... m'alegro que te n'alegris

petons, nineta
petons bunika
petons guapissima....

petons de la petufa petufeta... que ja ho sabem, tu i jo tenim un cos... que no és el que ens toca
....
ja ho diu la teva mare.


=) gràcies per fer-me costat, dl*!!

2 comentaris:

OLGA! ha dit...

:S ki és? aix, aket mati he sentit nsk duna campana xD deuria ser aketra

englishteacher ha dit...

he was not so happy to learn what you had just done....