dimecres, de març 08, 2006

respira

em sembla que m'estàs arrossegant en un camí d'anada
no sé en quin sentit va
tot el que et demano és que siguis íntegre
amb això ja és suficient.
si estàs per aquí se'ns podria passar
podria abandonar-ho ara i mai intentar-ho.

respirar vida i epirar
com si demà fos avui
respirar vida i explirar
no és tan llarg esperar
respirar vida i expirar
treu la pols del etu somriure
i respira vida

només vull una cosa de veritat on poder-me agafar
sento que és aprop
la vida és massa curta per saber la veritat
optser ja és aprop
ens podriem llençar al foc
podria abandonar-ho ara i mai intentar-ho.

respirar vida i epirar
com si demà fos avui
respirar vida i explirar
no és tan llarg esperar
respirar vida i expirar
treu la pols del etu somriure
i respira vida

estem perseguint un somni
no sempre és un impossible
no és massa lluny de nosaltres
perquè hi crec

respirar vida i epirar
com si demà fos avui
respirar vida i explirar
no és tan llarg esperar
respirar vida i expirar
treu la pols del etu somriure
i respira vida
respirar vida i epirar
com si demà fos avui
respirar vida i explirar
no és tan llarg esperar
respirar vida i expirar
treu la pols del etu somriure
i respira vida
oh oh....

respira vida

=) tota teva.

1 comentari:

OLGA! ha dit...

està plena de faltes!!! tia curra't-ho una mica no?juju és broma però va en serio. encara m'has d'explicar per què és la seva especialment, que avui al final no m'ho has dit.

ah! i el =) a final de text és meu!! al final acabaré posant copyright! ju...

però m'agrada la lletra, no abandonis, no ho fas mai, no serà ara el primer cop, no és cap inconvenient, amb el temps (a curt plaç) no serà cap inconvenient, per cap dels dos..


el tornaràs a borrar però weno.. que hi farem!






patunitus!





=( so sad