dimecres, d’abril 05, 2006

el futbol....

el futbol em trastoca. realment, no em va bé per la salut. avui, veient el barça he acabat elaborant la teoría que es fuma les seves pròpies rastes, que es dutxa amb xampú de marihuana i que per això està tan tranquil. després, hem fet aparèixer a la iaia al mig del partit, quan una eminència ha cridat: -PERÒ QUE XUTI ALGÚ!!!
finalment, hem rigut com a bojos ballant qui sap què, fent un sorollet agradablíssim amb les sabates.... i a les rambles gairebé mato al pobre noi, que no en tenia cap culpa...

en fi, un dia estrany.... m'ho he passat bé, però.

i sí, el futbol em trastoca, però no prou per deixar-te d'estimar, això no.....


t'estimo amb bogeria



jtm

1 comentari:

Billy ha dit...

La iaia!!?? No dec ser jo...
El futbol trastoca a més d'un xo és normal, tenint en compte que és una trastocació en essència (cobrar 10M d'€ x correr darrere un tros de cuir esfèric és, com a mínim, curiós).
De totes maneres descarrega tensions. Estic segur que si no fós xl futbol la gent es fotria més d'osties, i follaria menys. Wenu, això últim s molt discutible, xo com a mínim si no folles sempre et queden les pilotes de cuir...