diumenge, d’abril 16, 2006

t'estimo.

no sé,
si és aquest
el regal que esperaves.
no sé
què diràs
ni la cara que poses.
no sé
què has pensat
en veure que et trucava.

sé que t'estimo
sé que em fas feliç
sé que m'encantes
sé que vull estar amb tu
sé que intentaré fer-te feliç

voldria estar amb tu
voldria abraçar-te
voldria adormir-me amb tu avui.....i sempre
voldria despertar a l'alba al teu costat
voldria saber que penses el mateix que jo

m'encanta que somriguis
m'encanta que m'abraçis
m'encanta que em deixis besar-te
m'encanta formar part del teu món
m'encanta perdre'm en els teus ulls


m'encantes tu, i els teus petons de sucre.....

t'estimo
t'estimo
t'estimo....



jtm amour.

2 comentaris:

OLGA! ha dit...

ke vols k et digui, jo tmp hi crec, i menys segons ki ho digui

Anònim ha dit...

De l'amor a la cursileria la frontera és molt estreta. Ho sento, ho havia de dir!