dissabte, d’abril 15, 2006

m'avorreixo....

m'avorreixo mortalment.
sí, ja ho té la setmana santa.
tant esperar-la i al final, això.
després de milers de trucades, he quedat.
amb un amic a qui fa temps que no veig el pèl.
i sí, em fa moltíssima il·lusió, però no ho sé.
potser no és el que més em venia de gust de fer.
ja ho sé, sóc molt exigent i molt borde.
tinc ganes de festa, avui.
vull sortir, anar al Tio Canya, emborratxar-me.
bé, això no, o només una mica...
vull estar amb ell, però buff...
buff
ell
bah
tant és
estic rara, i avorrida.
molt avorrida.
tant és.
he quedat d'aquí a...dues hores i quart. doncs bé, només queda esperar, i a passar-ho bé!

jtm

1 comentari:

OLGA! ha dit...

[La gent no és feliç i l'amor el trobes sota una galleda d'escombraries, una de cada 3000. I quan la descobreixes i li comences a agafar estima, marxa del teu costat, marxa per sempre i et deixa sola.]

si ke m'enrecordava..x ki mas pres..=(
ke vol dir cla clap clap?