dilluns, d’abril 10, 2006

l@

l@, la roba
vestits, "trapitos", vestimenta.
segons el diccionari, qualsevol drap o tela, especialment que erveix per a fer vestits o abrigalls de llit.
potser sí, que només serveix per a tapar-nos, però déu n'hi dó la de problemes que porta.
avui he anat a mirar roba. sí, i el millor és que no era la meva intenció. però no sé com, estava ficada en aquella mena d'outlet. i quina mala llet m'ha agafat! com poden dir que una samarreta blanca valia 125 euros? mentida! hòstia, i si hi ha alguna cosa que m'emprenyi és que em timin. si vull pagar 50 euros per una samarreta ja els pagaré, però ho vull saber des d'un principi, no cal que em diguin que és una ganga quan saben tant bé com jo que allò només ha costat 5 euros de fer i encara gràcies.
en fi, que m'he enamorat d'una samarreta, d'aquestes tan cares. i sí, és un polo. i sí, m'agraden els polos. i no, no m'agrada GENS la roba de temporada d'aquest any, és una horterada i els anys 80 em queden fatal. de debò. i sí, els pantalons de tio del BSK m'han encantat i penso comprar-me'ls. i perquè no?m'agraden i els de dia no. doncs ja està.

i així potser m'acostumo a mirar roba de tots tipus, que no se sap mai a qui hauràs d'aconsellar. però total, per què ens en preocupem tant si només ens tapa?

som vergonyosos o tan sols presumits?
i una altra pregunta... per què és tan estreta la ratlla que separa el fashion de l'hortera?

no ho sé, són les reflexions de l'@


jtm