dimarts, d’abril 04, 2006

no t'espantis

no t'espantis, però no estic bé. porto hores aguantant-me les llàgrimes i ara em sembla que sortiràn soles. estic tan cansada....estic cansada de tot, avui. de les classes, de la quantitat de feina que surt de tot arreu, de l'estrés, de la gent, del món sencer. em famal el cap, em fan mal els braços em fa mal el cor em fan mal les cames....
em fa ràbia escriure tot això, em fa ràbia discutir, em fa ràbia ser maleducada, em fa ràbria baralar-me amb la gent, em fa ràbia sentir-me tan sola, em fa ràbia no poder parlar amb tu, ni amb ella, em fa ràbia pensar que encara queden hores per veure't, em fa ràbia haver-me entristit quan m'has dit que marxaves, em fa ràbia pensar que si llegeixes això no entendràs res...em fa ràbia saber que aquesta nit tornaré a dormir sola i no seràs al meu costat....

imagino que ens veurem. rellegeixo el teu missatge d'ahir a la nit i somric. poc, però ja n'hi ha prou. recordo que fins demà al vespre no queden ni 24 hores i potser no n'hi ha per tant. a més a més, segur que t'ho estàs passant bé. així doncs, faré com sempre, t'enviaré un missatge per desitjar-te bona nit, com cada nit, m'abraçaré al coixí, com cada nit, recordaré la teva pell, la teva olor, i sobretot anhelaré el demà, el moment de veure't i, com sempre
...

perdre'm en el mar dels teus ulls.


jtm

3 comentaris:

appelsin ha dit...

Es una pena gastar uns instants de la teva vida pensant en si val la pena seguir tirant, però pitjor és saver que ho has de fer, perquè tu ho vols, en el fons, o perquè n'has de fer l'esforç, o per qualsevol parida que tu et creguis.

Potser es bo, de tant en tant, parar a pensar el mal que et fa tot.

Bé... al cap i a la fi, tan sols son uns petits instants, no?


=P


Petons

Underneath ha dit...

Joder laura tu sempre am akets comentaris tan agradables! xD
Estic al Caire jujujuju aixo es genial tot mol munik, alumiyo us portu un camell d record x'D

OLGA! ha dit...

un nomes? per ta mare ten donarien minim 5 xDXD