diumenge, de març 19, 2006

diferència de gènere

-però mira el que em dius, si som objectes!
-ei, no, tio, jo no ho he dit, això!

La conversa ha começat a degenerar a partir d'aquest punt. ara sou les dones qui ens tracteu com a objectes, em deia. doncs potser sí, o potser no. què consideres un objecte, tu? sincerament, només era una conversa de bar, de tarda de diumenge que ja comença a ser habitual, i potser té raó.
Fins fa poc temps, erem les dones, els objectes. i ara ho son els homes? i per què no? us heu plantejat com en seria de graciós, veure una colla d'homes en tanga descordant-se l'abric a la vora del camp nou? no és humiliant, vist així? i llavors, com us penseu que ens sentim les dones en veure-les a elles?
no és enveja, no és per ser puritana. no hi tinc res en contra de les prostitutes, però ho trobo humiliant veure-les treballar així i en unes condicions com aquestes. res més


au, papa, ací ho tens, una cosa mínimament seriosa i NO-ROMÀNTICA!

3 comentaris:

Underneath ha dit...

jajajajaja al final t'ho ha dit, el PAPA xD

Anònim ha dit...

ei pitufaaa!!!
collo com targiversem les coses...
no has explicat q sempre hem de ser els tius els q han de fer el primer pas... no?? potser era una part de la converça q no interesava... o simplement es podia omitir... q me dius?? XDD jejeje
enga pitufa... q al fons sas q tinc raó ;)
enga salut!!

OLGA! ha dit...

venga aki no ens falta autostima xD
les dones i els homes, aki hauríem de ser tots hermafrodites i ja prou de rucades i bestieses!