dimarts, de març 07, 2006

res o molt, depèn

res més que tu
res més del que em dones
res més que el que em dius
res més del que penso
res més que tu
ni ell, ni ningú.

res més que pensar
res més on mirar
res més que tu
ni ell, ni ningú.

res per a oblidar
res per a criticar
res per a res.

molt per viure
molt per explicar
molt per preguntar
molt per estimar
molt per a molts
molt per a mi?

molts petons
moltes abraçades
molt aprop
molt lluny?
no, no un altre cop.

avui no canviaria res per tu. avui donaria molt per estar al teu costat.

To breathe in life and breathe out
Like tommorrow is today
Breathe in life and breathe out
It's not so long to wait
Breathe in life and breathe out
Wipe the dust from your sweet smile
And breathe in life.


need you, darling.

1 comentari:

OLGA! ha dit...

fa temps vas canviar l'estil d'escriurem, aket és més madur i madurat i weno ja m'entens, em callo perque encara el borraràs com l'altre ='(

jo no cambiaria res per estar amb qui estic, les amigues... però potser si que cambiaria alguna coseta per estar amb...bé em callo perquè si no em faré pesada, com l'hora de francès d'avui...enten-me, estava preocupada i necessitava saber com estava i com li anava i ...no sé, jo ho hauria endevinat amb tan sols un cop d'ull..suposo que és pel temps no?

en fi..no em faig més pesada (m'ha fet mal això eh? juju)





patunitus!






=( so sad