dilluns, de març 13, 2006

tu ja has...?

conversa real

tu... tu ho has fet?
jo no... i tu?
que va...
com deu ser?
perdona... tu.. tu li has fet mai un petó a un noi?
....sí
waaaaaaaaaaaaala!
que guai
però... als llavis?
....sí
que fooooort!
però... amb llengua?
....sí....
aaaaaaiiiiiiiiiiiiiii
i... i tens novio?
tia, això no es pregunta!
jajajaaja no, no en tinc
però.... t'agrada algú?
sí, això sí
i.. i tu li agrades?
això sembla....
i... li has fet un petó?
sí...
amb llengua?
.....sí
jajajajajajajjajaja

tu... quin curs fas?
jo.... jo 4rt
si???????
sembles molt més petita
de debò? gràcies!

m'encanta que em preguntin, sentir-me integrada i semblar més petita. realment ho he descobert, puc tenir l'edat que vulgui. edat? què és això? si jo no en tinc....





3 comentaris:

Anònim ha dit...

edat? edat? que és això? x'D
ualaaa io vull saver ki eeees

OLGA! ha dit...

ki és ki?! em sembla que et kedaràs amb les ganes xk em sembla ke es montaria un bon aldarull...xD oi karlota?
bona conversa.. ja he vist aket mati com et recargolaves de riure (obeint sempre a la Noa) en recordar-la..juju

Anònim ha dit...

doncs la veritat si q hi ha interes per saver qui carai es... ¬¬ pitufa!!! sembla mentida q no confiis n tun pare!! aixxx

:P

Bernat R.