dimecres, de març 08, 2006

Nena

Nena
Nena nena
Nena que no creix
Nena que s'equivoca
Nena que n'aprèn
Nena nena

Nena de disney
Nena de spice girls
Nena de gelats de llimona
I de pastís de xocolata
Nena nena

Nena que es fa gran
Nena que entén les coses
Nena que s'enamora
Nena que es fa mal
Nena que cau
I nena que s'aixeca
Nena que cada vegada entén menys el que passa
Nena que cada vegada és menys nena.


per molta ràbia que em faci, sóc una nena de les que es fan grans.... jo vull ser petita per poder-me ficar a la teva butxaca i viure així, sempre amb tu.

3 comentaris:

OLGA! ha dit...

joder...sembla la setmana de les nenes...entre un i l'altre esteu ampliant la crialla catalana..

és millor ser nena que creix que no pas ser nena que no vol crèixer... t'ho dik per experiència..juju

per cert, les butxakes poden tenir forats juju






*nit







=( so sad

englishteacher ha dit...

ei, kina butxaca! jo crec que de la meva fa temps que en vas sortir. Però m'agrada veure que se't fan butxaques a tu. Ja comences a tenir més cara de cangur que de cullereta!!!

appelsin ha dit...

bé, segons en quins grans et fixis, o segons quins vegis que diuen que ho son, millor ser nena per tota la vida.

Jo vull ser nena que creix tota la vida.