dijous, de novembre 24, 2005

amor fraternal

quan de nit,
de cop
desperto i no hi ets
quan llavors,
de nou et crido i no vens
quan m'adono
que estic somniant
i m'oblido del que ha passat

quan de nit,
de cop
et miro i et veig
quan de cop, sol
em busques corrent
quan m'agafes fort amb la mà
i m'oblido del que està passant

quan de nit,
de cop
em mires i no hi soc
quan llavors, de nou
em busques tot sol
i m'enyores, cantes l'endemà
i oblides, tot el que ha passat

quan de nit,
de cop
em crides plorant
que la llum, de cop
ja t'ha abandonat....

i si el cor, fill
segueix bategant
tu i la mare
viureu plegats...

i demà, de nou
em despertaràs
i llavors de cop
em xiuxiuejaràs....

*germaneta, que ja han vingut els reis!*

i seré, de nou
la nena d'onze anys
l'endemà de la nit
d'haver-se adonat
que sabria fer-te feliç
en el dia que el secret fos la vida.

2 comentaris:

OLGA! ha dit...

Ka munik!!!! Al principi en llegir el titol me kedat: fraternal? de germans? llegim llegim!! jajaajjaja. molt tendre, molt tu
*Patunets d'estels

englishteacher ha dit...

m'agrada llegir-te