dijous, de novembre 10, 2005

fidel, jo?(*)

una infidelitat? no es perdona mai.
recordo quan deia això i la gràcia que em fa ara repetir-m'ho. una infidelitat... si no hagués estat infeliç en aquell moment, ara no seria fidel. què és la fidelitat? has de ser fidel a una persona, o fidel als teus sentiments?
jo vaig ser fidel als meus impulsos i ara soc fidel als meus sentiments i sóc feliç. ara ja no he de ser fidel a res que no em propisi. em soc fidel a mi mateixa i sóc fidel a ell. a tots dos. a nosaltres.

i si una vegada no vaig ser fidel, va ser per mi. i perquè no havia de funcionar.

la fidelitat no és per a una parella. és per a un mateix.

siguem fidels a les nostres idees i així no haurem de renunciar ni de penedir-nos de res.



T'Ztm mil

la petita ventafocs se'n va a dormir...tot just un mes.

2 comentaris:

appelsin ha dit...

La gent diu infidelitat al que és fidelitat a un mateix. Els sentiments que tens tu son el que compten. Mai miraria malament a algú "infidel" d'aquesta manera, perquè si jo estigués al seu cas també ho faria.
Magrada molt com ho has dit, genial.

OLGA! ha dit...

Akella infidelitat va ser com larribada d'un caramel de maduixa!patunets!