dilluns, de febrer 13, 2006

l'equilibrista


fa uns dies he recuperat un hàbit extrany que tinc des de ben petita. es tracta de fer d'euilibrista a peu pla. pot semblar una tonteria, però és més complicat del que sembla. has de seguir la línia de les rajoles sense passar-te ni una mica, amb els peus lleugerament oberts per mantenir l'equilibri, i a ser possible, amb el pont del peu, o en el seu defecte, de puntetes.

de petita m'agradava fer-ho, i ho feia quan m'avorria a casa, pel carrer, a l'escola... a ot arreu. ahir em vaig sorprendre fent d'equilibrista mentre parlava per telèfon, i de matinada, quan passejava per casa vaig tornar-hi.

de fet, m'agrda recuperar aquests costums... potser si torno a ser petita per fora creixo més per dintre....

no sé què passa per dins el meu cap però s'assembla a un núvol de sucre.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Vols dir que es desfà en aigua? O que és tan dolç que embafa? x'D

OLGA! ha dit...

i això de passejar de matinada? a ki esperes desperta de matinada? o ke esperes? jajajaj
no donem més pistes...

el sucre provocva càries! ves amb compte!! jeje











=) so happy

englishteacher ha dit...

No caiguis!!! però si ho fas ja et recolliré. Ptns